Dag 7.06.24 - Feest!!! - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Kirsten Lierop - WaarBenJij.nu Dag 7.06.24 - Feest!!! - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van Kirsten Lierop - WaarBenJij.nu

Dag 7.06.24 - Feest!!!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

26 Augustus 2016 | Nederland, Rosmalen

De afgelopen weken waren vrij rustig. Mijn bloedwaarden schommelen momenteel wel weer wat meer. Een nieuwe fase, het laatste half jaar met zoals eerder gezegd een ander verschijnsel - opletten voor langdurige neutropenie. Of zoals ik het zelf uitleg, lui wordend beenmerg.

Drie weken geleden was ik neutropeen. Terug naar wekelijks bloedprikken. Een week later waren de bloedwaarden nog niet om over naar huis te schrijven:

8 aug HB: 7.2, leuko's 1.7, neutro's 0.6, trombo's 267

Balen, de dosering blijft hetzelfde en de week erna ga ik met goede moed weer terug:

15 aug HB: 7.9, leuko's 4.5, neutro's 3.2, trombo's 313

Ondanks de stijging in mijn neutrofielen blijft de medicatie hetzelfde. En maar goed ook, want afgelopen maandag waren ze ondanks een gelijkblijvende dosering weer iets gedaald.

23 aug HB: 7.9, leuko's 3.3, neutro's 2.0, trombo's 187

Welkom in de wondere wereld van ....het bloed. Maar nog steeds GOED BLOED - en zoals mijn schoonouders schreven - dat is een olympische medaille waard ;p! GOUD bloed Hebben we toch mooi 20 olympische medailles gehaald dit jaar...Misschien moet ik het NOC*NSF eens een mailtje sturen. Is het doel voor 2016 ineens toch gehaald!!!

In Culemborg hebben wij de 60e verjaardag van mijn moeder gevierd met ons gezin. Een nachtje slapen in de vroegere koeienstallen op een appelgaard. Superlekker ontbijt! Geitjes, loslopende kippen, peren-, kiwi- en appelbomen en de mega grote trampoline! Fleur schaterlachend op haar sokken. Op en neer, mee proberen te springen, zich achterover laten vallen. Stuiterend over het doek. Erg grappig!

Op de feestdag zelf hebben we dik 10 km gefietst, taartje gegeten bij de Nieuwe Hollandse Waterlinie, met de fiets op het pondje over de lek en via een Italiaans eettentje weer terug naar de appelgaard. Mam - op nog vele gezonde jaren!

Afgelopen weekend is Adriaan weer helemaal losgegaan op LowLands en ben ik net zoals vorige jaren op kot gegaan in het Belgische land bij mijn ouders. Voor beiden gezellige dagen! Naar de kinderboerderij, speeltuin, shoppen in Maastricht, en groene smoothies maken.

Nu maken wij ons op voor ons feest. Het 'heel veel mijlpalen feest'. Met vriendjes en vriendinnetjes.

- Al onze verjaardagen
- Mag ik a.s. maandag mijn 35e verjaardag vieren!
- Housewarming!!!
- Alweer 2 jaar in goede gezondheid - naja, zoiets dan :)!!!
- De vloer is gelegd - hoezee!
- Zijn Adriaan en ik alweer bijna 5 jaar samen

Hiep Hiep Hoera!

Morgen gaan wij daarom genieten van Italiaanse hapjes in de tuin. De versiering hangt, het zwembad staat klaar, de zandbak moet nog opgebouwd worden en wij hebben er hartstikke zin in.

Volgende week woensdag opnieuw naar Grote Smurf. Dan zit officieel de eerste helft van het tweede onderhoudsjaar erop. Op naar de laatste 6 periodes, 5.5 maand. Het aftellen begint zowaar.

# Blijven vertrouwen in mijn lijf!

Dag 7.06.05 - #tabletten: 5, #prikken: 0
Dag 7.06.06 - #tabletten: 5.5, #prikken: 0
Dag 7.06.07 - #tabletten: 5, #prikken: 1
Dag 7.06.08 - #tabletten: 9.5, #prikken: 0 (MTX)
Dag 7.06.09 - #tabletten: 5, #prikken: 0
Dag 7.06.10 - #tabletten: 5.5, #prikken: 0
Dag 7.06.11 - #tabletten: 5, #prikken: 0
Dag 7.06.12 - #tabletten: 5.5, #prikken: 0
Dag 7.06.13 - #tabletten: 5, #prikken: 1
Dag 7.06.14 - #tabletten: 5.5, #prikken: 0
Dag 7.06.15 - #tabletten: 9, #prikken: 0 (MTX)
Dag 7.06.16 - #tabletten: 5.5, #prikken: 0
Dag 7.06.24 - #tabletten: 5.5, #prikken: 0

• 27 Augustus 2016 - 08:03

Marleen:

Hoi Kirsten,
    Ik wil maar een ding zeggen:
    Vier dit feest uitbundig en geniet met volle teugen......
    Vier je verjaardag en alle andere verjaardagen
    Vier dat je al zoveel tegenslagen overwonnen hebt
    Vier dat je een nieuw paleisje hebt met een nieuwe vloer
    Vier dat je een lieve partner hebt
    Vier dat je een prachtige dochter hebt
    Vier dat je fantastische ouders hebt
    Vier dat je geweldige vrienden hebt
    Vier........het leven
    Lieve groet, Marleen

• 27 Augustus 2016 - 15:46

Truus:

Lieve Kirsten, proficiat met alles en geniet volop van jullie feestje!
    Een mooie zonnige dag! Groetjes!!

• 05 September 2016 - 19:32

Olga (familie):

Hi lieve Kirsten,

Heel wat te vieren....! Geniet van alles en iedereen, maar geniet vooral van jezelf en van alles wat je al
    overwonnen hebt !

Geniet ervan..... Powervrouw !! Dikke kus xxx