Dag 2.4 - morgen mijn artikel in Brabants Dagblad! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Kirsten Lierop - WaarBenJij.nu Dag 2.4 - morgen mijn artikel in Brabants Dagblad! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Kirsten Lierop - WaarBenJij.nu

Dag 2.4 - morgen mijn artikel in Brabants Dagblad!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

08 September 2014 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Vandaag een goede dag gehad. Ik heb geen tintelingen meer in mijn buik die ik gisteren voelde. Ik heb goed geslapen en weer zin in eten.

En zo worden de badkamerkastjes opgeruimd zodat ik weer overzicht heb op mijn medicijnen. We lopen een rondje door de wijk, drinken een drankje op het terras. Heerlijk in het zonnetje.

Fleur begint al echt een eigen willetje te krijgen. Nog steeds een fantastisch kind. Maar laat op sommige momenten weten dat ze echt even aandacht nodig heeft en als ze honger heeft, dan heeft ze ook ECHT honger. De fles moet er dan ook NU in. Dikke tranen en krijsen en gillen vanuit haar tenen. Herkennen jullie dit? Misschien heeft ze mijn prednison pillen gevonden in de medicijnkast...Hmm. Inderdaad geen 'pret'nison.

Na het avondeten gaat mijn haar er verder af. Ik ben er klaar mee. Dus mam pakt de kappersschaar en gaat deskundig aan de slag. Tja ze heeft ook heel veel ervaring. Knipt al jarenlang mijn vader....

Inderdaad op de millimeter-stand.

En zo is het eerst links langer dan rechts, dan rechts langer dan links en zo wordt het korter en korter...haha. Nee hoor mam, goed gedaan! Zo past mijn pruik in ieder geval ook weer beter en ben ik die gekke lange plukken kwijt.

Naast de tranen hebben we ook hard gelachen tijdens het knippen. Adriaan heeft beloofd dat hij met me mee zou doen. Kaal is het nog niet, dus tja dan zit er maar een ding op..het haar van Adriaan uitdunnen en kale plekken maken. Volvo collega's niet lachen morgen hé!

Morgen verschijnt mijn artikel in de bijlage van Swim to fight Cancer in het Brabants Dagblad. Ik heb het eindresultaat al mogen bewonderen. Halve pagina met supergrote foto van mij samen met Fleur.

c

• 08 September 2014 - 20:57

Olga (familie):

Lieve Kirsten,

Het staat je nog goed ook, goeie kapster hoor..........neemt ze nog klanten aan....Haha !

Lieverd, hoop dat deze week voor jullie heel snel voorbij gaat en er wat meer
    duidelijkheid komt.

Heel veel sterkte voor deze dagen !

Dikke kus Olga

• 09 September 2014 - 12:26

Marleen:

Hoi Kirsten,
    Ik vind dat je moeder echt talent heeft om te knippen en ik ben blij dat ze je niet hetzelfde kapsel als je vader heeft aangemeten :) Ik ben natuurlijk erg nieuwsgierig naar het artikel in het Brabants Dagblad.
    Heel veel sterkte meid, jullie blijven het "winning team", denk daar aan!!!
    Lieve roet, Marleen

• 09 September 2014 - 23:10

Anke De Ruijter:

Lieve Kirsten, Adriaan en Fleur,

Deze week zijn we weer met onze activiteiten gestart. we hebben geen mails kunnen krijgen[heerlijk rustig]
    wel heb ik 's avonds en 's morgens aan jullie gedacht. Ook aan iedereen die jullie helpt en met jullie huilt en met jullie lacht .

Ik ben weer bij gelezen. Allereerst Kirsten hoop ik dat het 33ste jaar je vooruitgang gaat geven en zicht op een lang en gelukkig leven. Ik ben jaloers op je slow juicer.

Heerlijk dat jullie het samen hebben gevierd! Leuke foto's.

Wat gebeurt er ongelooflijk veel in 2 weken. Wij vonden het ook super spannend wanneer jouw lever toestemming zou geven om te starten! gelukkig is het je weer gelukt.

Goed idee om er periodes van te maken.

Jullie Fleur gedraagt zich ook als het centrum van de hele wereld, wacht maar tot ze kan zeggen:
    papa PLEASE Daar is dit kinderspel bij.

En nu het echte werk, fijn dat je weer een goede dag hebt.

Die foto in het Brabants Dagblad is prachtig.

Hoe kan ik dat artikel lezen?Ik krijg het niet groter

Heel veel liefs voor jullie allemaal

Anke