Dag 2.10 - Swim to Fight Cancer - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Kirsten Lierop - WaarBenJij.nu Dag 2.10 - Swim to Fight Cancer - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Kirsten Lierop - WaarBenJij.nu

Dag 2.10 - Swim to Fight Cancer

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

14 September 2014 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Vandaag vond het Swim to Fight Cancer event voor het eerst plaats in Den Bosch. Met meer dan 550 zwemmers en een opbrengst van bijna 500.000 euro met recht een groot succes. Alle zwemmers heel erg bedankt! En zo heb ik zelf dus een aantal zwemmers gesponsord. Wouter, Chandell, Kim, Eveline & Ricardo - super dat jullie vandaag hebben meegedaan. Ik hoop dat jullie alle vijf de finish hebben gehaald!!
@Annelies: ik ben zelf dol op schoonheidsbehandelingen! Dank voor je lieve aanbod, ik kom me over een tijdje (1,5-2 jaar ;0) graag laten verwennen in Vorstenbosch!

Met een beetje mazzel kan ik volgend jaar of het jaar erop zelf mee zwemmen. Al is het op een luchtbedje, toch? Wie doet er dan mee met team Kirsten?

Gisteren vooral misselijk op de bank doorgebracht en veel geslapen. Samen met een vriendin heb ik gisteravond de laatste chemospuit gehaald. Zo kon Adriaan met Fleur thuisblijven zodat zij rustig door kon slapen. Ik was even vergeten dat zij niet zo dol is op prikken. En zo bewonderde zij de ziekenhuiskamer badkamer op het moment dat de verpleegkundige bij mij de spuit zet...gaat het Maris?

Vandaag gaat het weer een stuk beter. En dus onder het motto 'Sta op en Loop' - hop in de benen. En naar de start van Swim to Fight Cancer. Na de eerste waves zijn we door de stad naar de Finish gelopen. Wat een event. Erg bijzonder. Zwemmers met opblaasballonnen vastgeknoopt aan hun wet suits, een zwemmer in Pino-pak, en deelnemers met opblaasbandjes en eendjes.

Heerlijk met een broodje oude kaas met mango chutney geluncht bij dezelfde vriendin. Die mij vervolgens met de auto naar huis heeft gebracht. Mijn energie was op. Nu zit ik lekker op de bank bij te komen.

Dag 2.9: #tabletten: 5, #prikken: 2
Dag 2.10: #tabletten: 3, #prikken: 0

• 14 September 2014 - 18:36

Mariska Van Den Haak:

Mooi geschreven Kirsten. En ehhh, om mij geen zorgen. Ik ga de vlgd keer graag weer met je mee. Kijk ik gewoon de andere kant op;). Rust nu maar lekker uit. Je hebt je flink ingespannen vandaag en een flink stuk gelopen! Ben trots op jou kleine vechter!
    Xx

• 15 September 2014 - 18:40

Annemiek En Marcel:

Hé Kirsten

Ik meld me aan bij team Kirsten. Tuuuuurluk
    Misschien dat ik ook wel een luchtbed gebruik, mer jeh. Heb er nog een in de vorm van Krokodil. Daar gaan we de komende tijd alles mee verslinden.

En nu dan voor alle volgers (vrienden, kennissen, collega's, familie etc)...... kom op en schrijf je in (NIET bij die sportclub van de reclame).
    Jullie kunnen ons toch niet alleen laten gaan.

Kirsten, we zullen ze dan eens een poepie laten ruiken.

Je weet we zijn ontzettend trots op jullie.
    Muulke vanaaf Husseve.

• 15 September 2014 - 21:19

Carien:

Hier nog een aanmelding voor team Kirsten!! En aangezien ik ooit gezwommen heb, zou het ook nog ergens op moeten lijken ;-p

• 15 September 2014 - 21:22

Eveline:

Hoi Kirsten ,

Wat een indrukwekkende en bijzondere dag was het gisteren!
    En wat hebben we met z'n alle een mooi bedrag opgehaald voor swim to fight cancer:)
    Echt te mooi om waar te zijn!
    Het zwemmen ging erg goed en de afstand viel goed mee, mede door alle support langs het water!
    Het zou geweldig zijn als we volgend jaar samen de finish zouden kunnen behalen!
    En de verwen behandeling bij Medi Spa Annelies hou je zeker tegoed wanneer jij eraan toe bent.

Liefs Eveline

• 18 September 2014 - 07:59

Mama:

Ik kom aanmoedigen!

• 23 September 2014 - 10:48

Olga (familie):

Hey lieve Kirsten,

Ben heel even buiten beeld geweest, maar hier ben ik dan weer. Ik meld me ook graag aan voor team Kirsten volgend jaar ! Gewoon de plons in.......!

Dikke kus ! xxxxx