Dag 6.6.18 - Spierpijn! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Kirsten Lierop - WaarBenJij.nu Dag 6.6.18 - Spierpijn! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Kirsten Lierop - WaarBenJij.nu

Dag 6.6.18 - Spierpijn!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

04 September 2015 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Wat was het een gezellige verjaardag. 's Ochtends vroeg verwend met dikke kussen en verjaardagsliedjes. Daarna hebben we zelfgemaakte appeltaart gegeten (waarvoor dank mam) bij de koffie met allebei onze ouders. Ik heb ook een heel mooi boeket thuisbezorgd gekregen, maar heb geen idee van wie. Ook de bloemist kon ons dit helaas niet vertellen. Daarom op deze manier dankjewel! Het staat nog steeds prachtig bij ons op tafel. Na de appeltaart en een snelle lunch ben ik naar bed gegaan. Voor-slapen voor het 'grote' feest vanavond. Ik denk dat ik misschien wel drie uur geslapen heb.

Om 20:00 vertrok de boot met 8 meiden en Adriaan op de Loosdrechtse Plassen. Uiteindelijk bleek het nog een 1 tot 1,5 uur varen te zijn tot aan de plas waar het hele gebeuren plaats zou vinden. Haha...zoek ik een keer iets niet uit en laat ik alle controle los, krijg je dit ;p. De gezelligheid was er gelukkig niet minder om. Heerlijke bubbels, drankjes en hapjes. Wel een aparte ervaring om zo in het donker te varen. Spannend! Bij de sluis kregen we wat problemen want de achteruit versnelling deed het niet...ja check rode knop induwen, hendel naar achter bewegen...hmm. We hebben uiteindelijk de haven gebeld met de vraag wat te doen. Op de volgende plas kwam een boot ons helpen. Check - de rode knop moeten we dus juist NIET indrukken, en dan doet de achteruit het prima...hihi.

Hier kwamen we ook de versierde boten tegen. Wauw, hoe gaaf is dit. Een enorme optocht van grote en kleine boten, met verlichting, muziek en dansende feestgangers. Ik denk dat we hier met onze 'glow in de light' brillen, en haarbanden prima tussen pasten (zie de foto's). Erg gaaf om dit mee te maken. Absoluut een aanrader - mits je dan wel een boot huurt op de juiste plas. Het vuurwerk hebben we helaas gemist omdat we ook weer 1,5 uur terug moesten varen en niet al te laat in de haven wilden aankomen. Helaas begon het net voor onze aankomst te regenen. Alle meiden kropen dan ook onder het kleine afdekje op het sloepje. Onze held Adriaan heeft ons gelukkig veilig terug gevaren. Ik vond het een top verjaardag. Zeker iets om te onthouden voor volgend jaar!!!

Afgelopen maandag was mijn bloed wederom weer goed. HB 7.6, leuko's 3.5, neutro's 1.9, trombo's 299, ALAT verder gezakt naar 53. We gaan dus vrolijk verder met de huidige medicatie. Volgende week geen bloedprikken dus pas weer over twee weken. Ik ben benieuwd wat mijn lever doet met de huidige dosering.

Bij de fysiotherapeut bedenken we dat een andere buikspieroefening wel een goed idee is. Nou, dat heb ik geweten. Daar heb ik nu dus nog steeds last van. Simpele oefeningen die op het moment zelf ook best goed gingen, maar waar mijn lijf dan uiteindelijk toch wat meer moeite mee heeft. Pijn is fijn! Dan voel je tenminste dat je leeft toch? Dit weekend weer oefenen op de SUP (Standup Paddle Board). Nog een week en dan is het zover. Swim to Fight Cancer - #SwimtoFC073.

Vergeet niet om ons te sponsoren :). Ga naar de website denbosch.swimtofightcancer.nl en zoek onze namen op bij de deelnemers. We hebben al veel geld opgehaald, maar we zijn er nog niet. Dus schroom niet, kijk in je portemonnee, zoek je kleingeld bij elkaar en doneer!

Love Life, Fight Cancer.

Dag 6.6.17 - #tabletten: 7, #prikken: 0
Dag 6.6.18 - #tabletten: 7, #prikken: 0

• 05 September 2015 - 10:37

Margreet Laméris:

Wat een leuke verjaardagsviering en ik vind dat je er zo goed uitziet , je ogen glinsteren.
    Laat dat zo blijven !!

• 05 September 2015 - 17:09

Marco:

Beter laat dan nooit, gefeliciteerd! Met je verjaardag en wat je allemaal teweeg brengt bij jezelf en je omgeving! Bijzonder om te zien. Geniet van je successen, groot en klein.
    Succes de 13e!!!

• 06 September 2015 - 08:03

Thieu:

Hoi Kirsten,
    van mij alsnog ook gefeliciteerd.Ik schaaùm me dat ik niet op de "echte" dag gefeliciteerd heb!!!!!Ik heb een enorme bewondering voor je "aanpak" en wens je van harte, dat je zo blijft doorgaan.
    Groeten uit Colmar.

Tags: #SwimtoFC073