Dag 3.8 - 100 dagen kankervrij!!! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Kirsten Lierop - WaarBenJij.nu Dag 3.8 - 100 dagen kankervrij!!! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Kirsten Lierop - WaarBenJij.nu

Dag 3.8 - 100 dagen kankervrij!!!

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

11 November 2014 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Laten we eens met het goede nieuws beginnen. Vandaag ben ik officieel 100 dagen in complete remissie (zo heet dat voor doktoren...)

Ik zeg - 100 dagen KANKERVRIJ!

Mooie nieuwe mijlpaal.

En zo is vandaag ook kuur 12 er weer in gegaan. Daar ga ik heel kort over zijn. Mijn bloed was wederom fantastisch. Nog geen signaal van opkomend leverfalen - dus dat stemt positief voor volgende week. Alhoewel een weekje vakantie mij wel mentaal goed zou doen. Helaas is de allergische reactie van vorige week niet in mijn digitale dossier opgenomen dus dat wordt vandaag alsnog gecorrigeerd. Momenteel veel last van de pillen die ik slik. Beetje neerslachtig, last van slapeloosheid, druk hoofd, vol gevoel, nergens zin in. Dus alle mantelzorgers (waarvoor veel dank!) slepen mij de dag door.

Ik heb momenteel weerzin in alles wat met het ziekenhuis te maken heeft. Smurfen, pillen, niet kunnen poepen, eten, sapjes - maar dan ook echt alles. Enerzijds gezond natuurlijk, anderzijds ook wel lastig. En zo komen we er bij het avondeten achter dat het ook echt lastig is om niet over het ziekenhuis of ziek zijn te praten. Alles relateert er aan. De knipoog van de zuster naar Knels, mijn pillen die ik moet pakken, de planning voor de rest van de week etc. Hopelijk kan ik het ziekenhuis voor de rest van de week een beetje loslaten. Later deze week nog een keer bloedprikken.

Gisteren ben ik met opa en oma uit Dalen met Fleur naar het consultatiebureau geweest. Ze is weer goedgekeurd. 8 kilo schoon aan de haak met haar 69 cm en grote hoofd, haha. Ze doet het fantastisch. De fruit en groentehapjes gekookt door haar mama gaan inmiddels ook smakelijk naar binnen en de eerste tekenen van rollen en kruipen zijn gesignaleerd!

Dag 3.5 - #tabletten: 9, #prikken: 0
Dag 3.6 - #tabletten: 9, #prikken: 0
Dag 3.7 - #tabletten: 10, #prikken: 1
Dag 3.8 - #tabletten: 9, #prikken: 2

• 11 November 2014 - 19:20

Saskia Sprengers:

Wat een mooi nieuws Kirsten! Allemaal dankzij jouw doorzettingsvermogen, je bent een topper! En Fleur al 8 kilo, jeetje die is lekker aan het groeien. Ook al net zo'n topper als haar mama :)

• 11 November 2014 - 21:15

Ingrid Van Omme:

Super nieuws topper!
    Houd moed!

• 12 November 2014 - 10:17

Elly En Rob(familie):

Hartstikke goed nieuws Kirsten kop op he! Fleur lijkt inderdaad op een mini Tina turner.

• 12 November 2014 - 20:25

Annelies:

Op naar minstens 100.000.000.000 kankervrij!!!!

• 12 November 2014 - 21:03

Carolijn:

Wat een mijlpaal weer Kirsten, 100 dagen zonder die K cellen!!! You are too strong for them!!! Hoppa! En wat een mooi nieuws dat ook Fleur groeit als kool! Je stopt vast heel veel liefde in haar groenten en fruit hapjes! XX

• 12 November 2014 - 23:38

Marleen (zwanger Fit):

Op naar de 200 dagen kankervrij! En wat een gave foto van Fleur. Tina Turner heeft flinke concurrentie ;-)

• 13 November 2014 - 15:40

Giny Oosterwijk:

Hallo Kirsten en Adriaan,
    Een paar weken geleden hoorde ik dat jij(Kirsten) een weblog bijhoudt.Je kent me niet,maar ik ben een "oude"juf van Adriaan.Ik lees het en raak ontroerd door je vechtlust!En wat zoek je steeds de positieve punten op.Geweldig!En fijn dat jullie zo genieten van Fleur.Een rijk bezit.
    Ik wens jullie beiden heel veel sterkte en zet 'm op!
    groeten Giny Oosterwijk

• 14 November 2014 - 17:32

Mariska:

Proficiat met de eerste 100 dagen!!! Toch alweer bijna een kwart jaar! Wat een knapperd is ze toch, die Fleur! Kan zo door als mini Turner...Fijn om te lezen dat ze t zo goed doet.
    En ik vind het alleen maar knap.dat jij pas na zoveel maanden ziekenhuis, ziek zijn en medicatie het even beu bent. Dag mag ook wel een keer! Jij kiest hier toch niet voor? Leuk die smurfen,maar een even zonder zou heel fijn zijn, toch? Goed dat je doorzet en ik hoop.echt dat alle ellende straks voorbij is voor je (oja en voor dat poepen...Misschien andere medicatie vragen zoals.magnesiumoxide, als dat mag bij je andere medicate..werkt soms beter..).
    Sterkte meis!
    X Maris

• 16 November 2014 - 16:40

Olga (familie):

Hey Kirsten,

Wat een goede berichten allemaal, ik had even niet zoveel tijd om je blog te lezen, maar wat
    gaat het goed lieve schat....... en wat een toestand van de verkeerde medicatie ! Niet normaal zeg...!

Ben er van overtuigd dat jouw positieve instelling bijdraagt aan jouw genezing, KANJER !

Wat is Fleur toch een lekker ding, daar kunnen jullie trots op zijn !

Dikke kus Olga <3<3<3

• 17 November 2014 - 17:29

Siegrid:

Woehoeeeee! en die trend ga je mooi doorzetten topper! Wat een heerlijke foto van Tina alias Fleur. Ze kan zo het podium op.

Liefs Sieg

• 01 November 2015 - 18:56