Dag 7.12.15 - Gewonnen! Laatste MTX pillen geslikt - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Kirsten Lierop - WaarBenJij.nu Dag 7.12.15 - Gewonnen! Laatste MTX pillen geslikt - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Kirsten Lierop - WaarBenJij.nu

Dag 7.12.15 - Gewonnen! Laatste MTX pillen geslikt

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

02 Februari 2017 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Ik vond het maar een partijtje spannend gisteravond. Om mijn verhaal over wat het Vicki Brownhuis voor mij betekent is één, maar om dan ook genomineerd te worden en wellicht echt kans te maken op een prijs is toch een ander verhaal. Samen met Adriaan vertrok ik om 18:00 naar de FC Den Bosch business lounge. Hier werd het boek over 21 jaar Mooi zo Goed in 's-Hertogenbosch gepresenteerd. Minke Booij praatte de avond aan elkaar. En het eerste boek werd uitgereikt aan de burgemeester van Den Bosch Ton Rombouts.

Vlot daarna was het tijd voor de prijsuitreiking voor de campagne #voorelkaar. De eerste prijs ging naar Vrijwilligers Jongerenopvang Maatschappelijke Opvang Den Bosch. De tweede prijs ging naar Plaatjes draaien met Walter & Debby, Park Antoniegaarde. En verhip - hoor ik toch als laatste prijs mijn naam omroepen!?! En met een dikke high five met een aantal bestuursleden van het Vicki Brownhuis loop ik samen met de directeur naar het podium op de dikke cheque van 1500 euro en een bos bloemen in ontvangst te nemen. Whoehoe - dat waren die drie uurtjes werk wel waard! De foto van de prijsuitreiking komt zelfs aanstaande zondag in de Bossche Omroep en volgende week woensdag in het Stadsblad Den Bosch!

Ik ben blij dat ik door het opschrijven van mijn verhaal iets positiefs heb kunnen bewerkstelligen voor deze mooie organisatie. Ze doen zoveel mooi werk en bereiken zo'n grote groep mensen in onze regio! Van een kop thee, een goed gesprek, yoga, mindfulness, breien, schilderen, zingen. Van alles wat voor alle leeftijdscategorien. En natuurlijk de Bondgirls!

Vicki Brownhuis van harte gefeliciteerd!

Later schiet ook een andere dame ons nog aan. Zij is lid van een stichting die de opbrengsten van een fonds elk jaar verdelen onder goede doelen. Zij geeft aan dat ze ons als Vicki Brownhuis een aanmeldformulier gaat sturen. Mits we onze aanvraag goed beargumenteren geeft ze ons een grote kans om ook bij hun kans te maken op een subsidie! Wauw - mooie dingen gebeuren er deze avond.

Enigzins in shock kom ik thuis en dan gaan we door naar de volgende mijlpaal. De laatste MTX pillen. De laatste vier chemopillen waar ik me de laatste tijd een dag lang rot door voel. Morgen is Adriaan gelukkig thuis dus dan kan die de honours waarnemen.

Nog 14 dagen te gaan!

Dag 7.12.15 - #tabletten: 6, #prikken: 0

• 01 Februari 2017 - 20:39

Ine En Bert:

congrats !!
    superleuk en verdiend.

• 02 Februari 2017 - 10:16

Marleen:

Geweldig, wat heb je dat weer goed gedaan.
    Je mag echt trots zijn op jezelf.
    En......je ziet er stralend uit :)