Dag 6.5.10 - Wie heeft hem de sleutel gegeven? - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Kirsten Lierop - WaarBenJij.nu Dag 6.5.10 - Wie heeft hem de sleutel gegeven? - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Kirsten Lierop - WaarBenJij.nu

Dag 6.5.10 - Wie heeft hem de sleutel gegeven?

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

23 Juli 2015 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Afgelopen weekend hebben we het rustig aan gedaan. Naar de markt voor de wekelijkse fruitbommetjes en de supermarkt om de koelkast weer aan te vullen. Verder hebben we wat opgeruimd en wat zaken die we niet meer gebruiken op marktplaats gezet. Niets spannends dus. Afgelopen maandag was de eerste maandag dat ik geen bloed hoefde te gaan prikken. Ik had gedacht dat ik het heel raar zou vinden, maar dat viel gelukkig mee. Na het sporten ben ik lekker op bed gaan liggen, een beetje tv kijken en slapen. Heerlijk. Aan het einde van de dag heb ik me lekker laten verwennen door een masseur. Even de spanning uit mijn lijf laten masseren.

En toen begon maandagnacht de ziekenboeg te huize Den Bosch. Adriaan flinke koorts en echt helemaal niets waard. Zo slap als een vatendoekje. Hij heeft dinsdag de hele dag in bed gelegen. Veel geslapen. Gelukkig voelde hij zich woensdag al een stuk beter. Bacteriën of virussen verspreiden zich snel, want toen waren Fleur en ik dus aan de beurt. Fleur ook flinke koorts en ik behoorlijke buikpijn. Bah. Slappe hap. Nou heb ik dinsdagmiddag ook een voetreflexmassage gehad. En daar wil mijn lijf toch wel eens heftig op reageren. Dus of de buikpijn en de algehele malaise komt van de voetreflex of ziektekiemen van mijn gezin geen idee. Rustig aan en uitrusten op de bank.

En dan...plots is hij daar... De deur vliegt open. Paniek! Wie heeft hem de sleutel gegeven? Met zevenmijlslaarzen stapt hij naar binnen en gaat op mijn borstkas zitten: Meneer onzekerheid. Ik krijg amper lucht. Zou mijn bloed niet meer goed zijn dat ik me al de hele dag duizelig voel? Zou ik weer ziek zijn? Ga weg! Rot op! Adriaan help! Wat gebeurt er toch? Adriaan moet een flink robbertje met hem vechten eer we hem weer het huis uit krijgen. Laat ons met rust! Ga iemand anders pesten.

Kunnen we de sloten van ons appartement laten vervangen...?

Misschien doet het dus onbewust toch meer met me dat ik afgelopen maandag geen bloed heb laten prikken. Die cijfers zijn momenteel mijn leven, mijn veilige haven, de cijfers die elke keer weer zeggen dat ik schoon ben. Je iets hebt om je aan vast te klampen. Tja, loslaten is een kunst. Gelukkig keert de rust redelijk snel weer terug.

Tot nu toe houdt mijn lijf het nog steeds. Ik heb nog geen koorts gekregen. Adriaan is weer aan het werk. Fleur was vanochtend gelukkig ook weer koortsvrij. Hopelijk blijft het zo.

Gisteravond hebben we de golfset van Adriaan weten te verkopen via marktplaats. Zo grap ik in bed dat we zijn inboedel die momenteel bij zijn ouders op een kamer staat wel eens uit kunnen zoeken en daar ook wellicht wat spullen van kunnen verkopen. No way! Is het antwoord van manlief. Hij zou mij wel op marktplaats zetten. Tegen elk aannemelijk bod op te halen. Haha...

Titel: "Leuke"-mie vrouw

Beschrijving: Avontuurlijke ambitieuze vrouw van 33 jaar wonende te Den Bosch. Wereldreizigster in hart en nieren. Momenteel bezig met een nieuwe avontuur bestaande uit vijf etappes. De eerste etappe is succesvol overwonnen. Mentale kracht: onverslaanbaar.

Waarde: Tja, het kraakt her en der, maar de veerkracht en hoeveelheid chemotherapie die door dit lijf heen is gegaan maakt deze vrouw er een uit duizenden en van onschatbare waarde ;p. Een echt collectors-item.

Kenmerken
--------------
Conditie: hmm...gebruikt - of is Kirsten generation 2 - zo goed als nieuw?
Bestemd voor: .....(?)
Levering: ophalen of verzenden

Prijstype: bieden
Bedrag: tegen elk aannemelijk bod

Dag 6.5.05 - #tabletten: 13, #prikken: 0
Dag 6.5.06 - #tabletten: 13, #prikken: 0
Dag 6.5.07 - #tabletten: 13, #prikken: 0
Dag 6.5.08 - #tabletten: 13, #prikken: 0 (geen prednison, 2x6mp, 5MTX)
Dag 6.5.09 - #tabletten: 9, #prikken: 0 (3x6mp)
Dag 6.5.10 - #tabletten: 6, #prikken: 0 (geen kalium, 2x6mp)
Dag 6.5.11 - #tabletten: 7, #prikken: 0 (geen kalium, 3x6mp)