Dag 53 - JARIG!!! En bijdrage Swim to Fight Cancer - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Kirsten Lierop - WaarBenJij.nu Dag 53 - JARIG!!! En bijdrage Swim to Fight Cancer - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Kirsten Lierop - WaarBenJij.nu

Dag 53 - JARIG!!! En bijdrage Swim to Fight Cancer

Door: Jarig Jetje

Blijf op de hoogte en volg Kirsten

29 Augustus 2014 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Vandaag gelukkig met een beter humeur opgestaan dan dat ik gisteren in bed ben gaan liggen. Ik ben jarig. En hoe klein dan ook we gaan ergens feestjes maken. Zojuist al goed verwend door manlief met 'lang zal ze leven' en cadeaus.

Nu opstaan want ik heb zo een fotoshoot. Hoe dat zit zal ik jullie straks vertellen.

Ik ben weer thuis. Een paar dagen geleden vertelde ik jullie over het 'Swim to fight Cancer' event dat in Den Bosch georganiseerd wordt op 14 september. Eergisteren ben ik gevraagd door de organisatie of ik als 'blogger' (jawel!) een tekstuele bijdrage wilde leveren. Op 9 september komt er een uitgebreide bijlage over dit event in het Brabants Dagblad. Daar heb ik niet lang over hoeven na te denken. Natuurlijk doe ik dat!

Vandaag heb ik de tekst aan aangeleverd. En bij een stukje hoort natuurlijk een mooie foto. Vandaar vanochtend samen met Fleur door een professionele fotograaf 'By Marjo' op de parade in Den Bosch op de foto gezet. Erg vermoeiend lachen en 6,5 kilo schoon aan de haak op je arm vasthouden. En tegelijkertijd bijzonder om te doen. Ben benieuwd naar het resultaat! En als verjaardagscadeau krijgen we ook een foto opgestuurd. Dankjewel!

Daarna 1,5 uur slapen, want ik was doodop.

Tussen de middag met mijn ouders en Adriaan geluncht met een lekker broodje in Vught. In een rustig restaurantje. Klein rondje door het centrum. Heel gek. Ik had in tijden geen winkels meer gezien.

Tegenover het lunchtentje zit Patisserie De Rouw. Een van de beste van Nederland. Ja, pap en mam, jullie dachten natuurlijk dat dit toevallig was, haha. Dus gewoon, omdat het kan, natuurlijk niet het goedkoopste kersentaartje gekocht maar die lekkere frambozen citroen mousse taart, die net even te duur is. Och kan het mij wat schelen. Hij is me toch lekker!!! Met jawel - 33 kaarsen. Jullie mogen trots op me zijn. Allemaal in één keer uitgeblazen. Dus 33 wensen heb ik gedaan.

Nu nog even chillen en dan straks misschien Italiaans bestellen. Daar heb ik nu al zin in. Is het al met al toch een fantastische verjaardag geworden.

Jullie allemaal bedankt voor de lieve kaartjes, appjes, reacties en cadeaus!

Geluksmomentje: een appje van een vriend "Als ik nou inderdaad levertjes wil eten, en ik eet de helft van mijn eigen lever op, gaat die ALAT waarde misschien ook met de helft omlaag - zitten we meteen onder de 100!" Ik vind het 't proberen waard. Dus als we volgende week niet op koers liggen dan trek ik de koksmuts op.

#tabletten: 6, #prikken: 2

• 29 Augustus 2014 - 08:40

Andrea:

Gefeliciteerd Kirsten! Ik hoop dat je ondanks alles toch een hele leuke dag hebt met veel zonneschijn! Liefs van Andrea (ex-GE)

• 29 Augustus 2014 - 08:53

Maaike Caris:

Lieve Kirsten, maak er een gezellige dag van! Mijn wens voor jou is is dat jouw 33 wensen allemaal in vervulling mogen gaan! Liefs, Maaike

• 29 Augustus 2014 - 09:08

Annemiek En Marcel:

Hé dich jaorig Jetje

Dikke prefisiat aan ooze groeëte kanjer oet Oeteldonk.
    Vae hoope des dich zoeëne verjaordaag heps, des dich volgendj jaor deenks....
    nôw; dao waas niks mis mej. D'r es de hieële daag good vör mich gezörgtj / geloupe / kedoo's / ......

Unne hieële feine verjaordaags daag

Muulke
    Annemiek - Marcel

• 29 Augustus 2014 - 09:35

Femke Don (GE):

Hi Kirsten,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. De eerste keer als moeder en onder deze omstandigheden extra veel reden om bij je verjaardag stil te staan. Je hebt deze verjaardag gehaald en er komen er nog vele die je in goede gezondheid kan vieren! Dat kan niet anders!! Geniet van deze dag met al je geliefde en denk aan de zonnige toekomst die jullie te wachten staat. Dat is in ieder geval mijn wens voor jou. Keep up the good work!!

• 29 Augustus 2014 - 10:14

Marloes (GE):

Hi Kirsten,

Proficiat met je verjaardag!
    Geniet met volle teugen van de cadeautjes, het bezoek van familie/vrienden, de liefde van Adriaan en Fleur en de fotoshoot.
    Op naar je 34ste!

Groetjes Marloes

• 29 Augustus 2014 - 10:31

Janneke Maas:

Hi Kirsten,

Gefeliciteerd met je verjaardag! Een hele mooie dag gewenst met al die lieve mooie mensen om je heen.

Liefs,
    Janneke

• 29 Augustus 2014 - 10:45

Ivo Van Loo:

Hi Kirsten,

Van harte, met je verjaardag die u extra telt! Keep on going girl

Liefs,
    Ivo

• 29 Augustus 2014 - 11:01

Kristie Gesthuizen:

Ha meis,

Van harte proficiat!!!! Gewoon proberen te genieten! Weer een jaartje ouder en wijzer.
    Fijne dag!!

Xxx

• 29 Augustus 2014 - 13:27

Rianne Everaars (GE):

Hi Kirsten,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens dat jouw wens uitkomt, dus op naar nog heel veel verjaardagen. Je doet het super goed, dus ga zo door!

Liefs Rianne

• 29 Augustus 2014 - 13:31

Petra:

Van Harte Gefeliciteerd! Ik wens jullie allemaal een prachtige dag toe!

• 29 Augustus 2014 - 13:51

Karin Westplate (GE):

Hoi Kirsten,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Groetjes Karin

• 29 Augustus 2014 - 14:44

Hella (GE):

Hi Kirsten,
    Proficiat met je verjaardag! Geniet van deze dag met je familie. Benieuwd naar de fotoshoot..
    Groetjes
    Hella

• 29 Augustus 2014 - 15:03

Ellie:

Kirsten van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik volg je blog nog steeds,en blijf dit ook doen.
    Op je allereerste blog heb ik al een reactie geplaatst. Ik leef nog steeds met jou en je gezinnetje mee en die geweldige ouders en schoonouders die je hebt. Jammer van die leverwaardes, ik kan mij voorstellen hoe je daar van baalt. Elke keer als ik ook weer bloed moet prikken en daarna voor de uitslagen moet, hou ik mijn hart weer vast.
    Ik wens je een fijne dag en iedere dag is er een en deze dagen beleef je nu inderdaad met een heel ander gevoel, dan voor je ziek zijn. Ik begrijp dit zo goed.....
    Lieve groet Ellie

• 29 Augustus 2014 - 15:25

Ineke Noordhoek (GE):

hoi Kirsten,

Van harte met je verjaardag! Ik zeg, nog vele jaren!!!
    Veel plezier vandaag!

groetjes Ineke

• 29 Augustus 2014 - 18:03

Claire En Ruud:

Ha moedige Kirsten,

Van harte proficiat met je verjaardag!
    Wij wensen je een dag met extra veel geluksmomentjes!

Liefs Claire & Ruud

• 29 Augustus 2014 - 18:35

Alida En Hans Eising:

Gefeliciteerd met deze dag, en als kadootje hoop ik dat al je wensen uit gaan komen!
    Het gelukskaartje komt eraan!!

• 29 Augustus 2014 - 20:28

Ingrid Van Omme:

Zeker trots topper☺

• 29 Augustus 2014 - 21:22

Marleen:

Zo te lezen een fijne dag gehad. Daar ben ik heel blij om.
    Met het uitblazen van die 33 kaarsjes moet het echt wel goed komen met jouw wens, die denk ook de wens van ons allen die jouw blog volgen is.
    Ik ben heel benieuwd naar het artikel in de krant, dus post ter zijner tijd een linkje of een PDF.
    Keep up the good spirit Powerwoman!!!
    Veel liefs